E-poe töös esinevad hetkel häired. Vabandame tekkinud ebamugavuste pärast

Üldised tingimused

1.1. Üldised tingimused kehtivad www.moto24.ee kliendi (edaspidi Ostja) ja www.moto24.ee (edaspidi Moto24) omaniku:

Moto24 OÜ

Tondi 92, Tallinn, Eesti

Telefoninumber +372 5042949

E-post: info@moto24.ee

Registrikood. 12240809

KMKR nr EE101520308

a/a Swedbank EE472200221084131088


vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.


1.2. Üldised tingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud.

1.3. Moto24 jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja toodete hindasid ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil.  Tingimuste ja tootehindade muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist leheküljel www.moto24.ee . Kui Ostja edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuse jõustumist, siis Ostja jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

1.4. Moto24 ja Ostja soovivad kaubelda www.moto24.ee kodulehekülje kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel.

1.5. Moto24 koduleheküljel tellimust vormistades kinnitab Ostja, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

 

2. Tellimuse esitamine

2.1. Ostja valib www.moto24.ee kodulehelt välja soovitud tooted ning sooritab tellimuse lisades tooted ostukorvi.

2.2. Palume Ostjal kontrollida enne tellimuse eest tasumist, et tellimuses esitatud info on korrektne. Peale arve tasumist saadetakse Ostjale emailile tellimuse kinnitus.

2.3. Tellitud kaubale on võimalik järele tulla Moto24 kauplusesse, tellida kaup DPD kulleriga ukseni või tellida kaup Omniva/DPD/Itella Smartposti pakiautomaati.

2.4. Müüja ja Ostja vahel jõustub müügileping alates Ostja poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.

 

3. Toodete hind

3.1. Moto24 koduleheküljel müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ilma saatmiskuluta. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 22%. Toote hinnale lisanudub ka toote kohaletoimetamise hind.

3.2. Moto24 jätab endale õiguse hindasid korrigeerida. Kui Ostja edastas oma tellimuse enne hinna muudatuse jõustumist, siis Ostjat teavitatakse hinnamuudatusest tagantjärgi,  mille järel on Ostjal õigus tellimusest soovikorral loobuda.

3.3. Täpsem informatsioon kohaletoimetamisviiside ja -hindade kohta on toodud lingi „Tarneinfo” all.

 

4. Ostmine

4.1. Kauba hind või kauba saadavus võib jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui Ostja on esitanud tellimuse enne vastavate tingimuste muutmist, kehtivad Ostjale tellimuse hetkel kehtinud lepingutingimused.

4.2. Kui tellimust ei ole võimalik täita, võetakse Ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa.

 

5. Tasumine

5.1. Kui tarneinfo ja kontaktandmed on korrektselt täidetud, saab Ostja valida makseviisiks, kas krediitkaart, pangalink, Paypal, pangaülekande, Moto24 järelmaks või tasumise kaupluses kohapeal tellimuse kättesaamisel ning oma tellimuse eest tasuda.

5.2. Pärast tellimuse eest tasumist saadetakse Ostjale tellimuse kinnitus e-posti aadressile. Pangaülekande korral ka maksejuhendi.

 

6. Transport

6.1. Tellitud kaubale on võimalik järele tulla Moto24 kauplusesse või tellida kaubad kasutades Omniva/DPD/Itella Smartpost pakiautomaati või DPD kullerteenust.

6.2. Pakiautomaati tellitud kaubad jõuavad Ostja poolt valitud pakiautomaati 1-4 tööpäeva jooksul alates tellimuse laost väljastamisest . Kui tellimus on esitatud nädalavahetusel või pühade ajal, siis tarnitakse kaup tellijani pühadele järgnevatel tööpäevadel 1 kuni 4 tööpäeva jooksul peale tellimuse laost väljastamist.

6.3. DPD pakiautomaati on kauba tarne maksumus 3,99€, Itella Smartpost ja Omniva 4,99€ (hind sisaldab käibemaksu) juhul kui tellimuse summa jääb alla 79€. Kui tellimuse summa on 79€ või rohkem on kauba tarne maksumus Omniva, Itella Smartpost  ja DPD pakiautomaati tasuta.

6.4. Tasuta tarne al.79€ tellimuste puhul toimub ainult pakiautomaatide kaudu ja ei kehti ülemõõduliste saadestiste puhul. (rehvid jm.)

6.5. DPD kulleriga on kauba tarne maksumus 9.99€ (hind sisaldab käibemaksu).

6.6. Valides tarnemeetodiks "Tule poodi järgi " ei lisandu kohale toimetamise tasusid. Kaubale on võimalik järele tulla kaupluse lahtiolekuaegadel peale Ostja e-mailile saadetud sellekohase teavituse saamist.

6.7. Juhul kui kauba tarne maksumuse eest on tasutud, siis kauba tagastamisel ei kuulu see Ostjale tagastamisele.

 

7. Taganemisõigus, tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

7.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt toidukaubad, hügieenitooted) 14- päevane taganemisõigus ei kehti.

7.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

7.3. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, siltidega ning peab olema võimalusel originaal-transpordipakendis. Kaubaga tutvumiseks võib seda kasutada viisil, mis on vajalik veendumaks asja olemuses, omadustes ja toimimises.

7.4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada meile taganemise avaldus e-posti aadressil info@moto24.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest, kus tuleb märkida tellimuse number ja kuupäev.

Lae alla taganemise avaldus

7.5. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

7.6. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

7.7. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millel toimus selle laekumine Veebipoe haldajale. Raha kantakse üle hiljemalt 14 tööpäeva jooksul peale tagastatud toodete saabumist müüja lattu.

7.8. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

8. Pretensioonide esitamise õigus

8.1. Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba Ostjale üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 1 aasta jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Ostja kohustub Müüjat teavitama kauba mittevastavusest viivitamatult, hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.

8.2. Ostja saab pretensiooni esitada võttes Moto24´ga ühendust e-posti teel kirjutades aadressile info@moto24.ee või kirjutades Moto24 veebilehe vestlusaknasse. Pretensioonil palume märkida kliendi nime ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

8.3. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

8.4. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest või hoiustamisest tekkinud kahjude eest.

8.5. Müüja ja Ostja vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse, tarbijakaebuste komisjoni ja/või enda elukohajärgse kohtu poole.


9. Ostja õigused puudusega kauba korral

9.1. Nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.

9.2. Nõuda lepingust taganemist, juhul kui:

9.2.1. müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada,

9.2.2. parandamine ebaõnnestub,

9.2.3. müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud,

9.2.3. kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

9.3. Müüja ei vastuta kauba puuduste eest juhul, kui:

9.3.1. toote rikke on põhjustanud vale kasutamine või lohakas hooldus; toode on juba avatud või remonditud mitte meie ettevõtte poolt;

9.3.2. mehhaaniliste vigastuste korral;

9.3.3. rikke on põhjustanud ülepinge, vee- või tulekahju või muud tootjast mittesõltuvad asjaolud.